Hotelarstwo

0
235
Rate this post

Turystyka to ciężki kawałek chleba. Wie o tym każdy maneger hotelu. Hotel to miejsce, w którym powinno być przede wszystkim czysto. Należy dokładnie wiedzieć w jaki sposób powinna zachowywać się obsługa hotelowa, aby bakterie nie były roznoszone ponad rozsądną miarę. Badania wykazują bowiem, że pracownicy hoteli często nie zwracają uwagi na to, że czyszczą powierzchnie jedną gąbką zbyt długo. To doprowadza do sytuacji, w której bakterie przenoszą się z jednego pokoju do drugiego. Poza tym, nader częstą sytuacją jest ta, w której obsługa hotelowa nie zwraca uwagi na pewne newralgiczne elementy wyposażenia pokoju hotelowego. Są to na przykład klamki znajdujące się przy toalecie. Badania pokazują, że to właśnie na tych klamkach jest więcej bakterii kałowych, silnie chorobotwórczych, niż na deskach klozetowych. Poza tym, konieczne jest czyszczenie zagłówków na łóżkach i kanapach. Potrzebna jest w tym duża samodyscyplina i systematyczność. Poza tym, koniecznie trzeba zauważyć, czy nasza obsługa hotelowa regularnie pierze kołdry oraz pościel.