to znacznie więcej niż myślisz!
Czy chcesz poznać jego wszystkie funkcje?
Tak
Nie
Inne

Najskuteczniejsza forma reklamy

   Reklama to najprostrzy bezosobowy zwrot do potencjalnych klientów, aby nabyli reklamowaną usługę czy produkt. Na każdym kroku jesteśmy otoczeni reklamami telewizyjnymi, radiowymi, banerami itp. Przedsiębiorcy potrafią rocznie inwestować w nią wiele milionów, aby zdobyć potencjalnego klienta, ale czy naprawdę te wszystkie formy reklamy wpływają na nasze zainteresowanie i zakupienie produktu, usługi ?

 

 

    Podczas jazdy autem często zwracasz uwagę na banery uliczne, lecz też szybko zapominasz do jakiego zakupu nas zachęcał. Czy wynika to z tego, czego akurat szukamy, co nas interesuje, czy po prostu nie każda forma reklamy oddziałowuje na nas tak jakby chciał przedsiębiorca? 

   Na poniższej liście znajdziesz najczęstrze formy reklamy, którymi "atakują" nas mniejsze i większe firmy, zagłosuj na taką, która ma największy wpływ na Twoje zakupy, dzięki której najczęściej udało Ci się złapać świetną ofertę. Przekonajmy się, która forma marketingu ma najlepszą podaż !

 

 

1
liczba głosów: 66
Baner internetowy pełni swoją funkcję gdy jest umieszczony we właściwym miejscu tzn. gdy reklama kosmetyków dla kobiet widnieje na stronie internetowej, której goścmi przeważnie jest płeć piękna. Czy taki marketing działa nawet na kobiety, które nie ukrywając kochają zakupy? Często boimy się kliknąć w daną reklamę bojąc się wirusów i nie porządanych stron internetowych. Ile osób tyle opinii - sam zdecyduj czy taka reklama zachęca cię do zakupów.
2
liczba głosów: 65
Marketing szeptany polega na dobrowolnemu poleceniu usługi, produktu przez osobę, która już koszystała z oferty przedsiębiorstwa. Ten rodzaj reklamy jest uważany za najbardziej efektowy sposób zdobycia nowych potencjalnych klientów. 
3
liczba głosów: 72
Telewizja jest nieodłącznym elementem życia codziennego. Wiadomości, filmy i seriale są na na porządku dziennym, jak i reklamy w przerwach między nimi. Duże firmy wydają najwięcej pieniędzy na reklamy gdy są emitowane programy o największej oglądalności - ale czy taki marketing częściej nas irytuje gdy nie możemy się doczekać dalszej części ulubionego programu, czy rzeczywiście skłania do wejścia na reklamowaną stronę internetową lub zakupienia oferowanego produktu...  
4
liczba głosów: 65
 W większym i mniejszym mieście  na każdym kroku wciąż spotykamy banery uliczne zachęcające do zakupu wszelakich produktów, a nawet do odwiedzenia galerii handlowych, które oferują nam zniżki w danym okresie. Ale czy taka forma reklamy w dzisiejszej dobie internetu rzeczywiście ma wpływ na Nasze zakupy?
5
liczba głosów: 63
Reklama radiowa może być nadawana przez stacje lokalne, regionalne, ogólnokrajowe, a nawet międzynarodowe. Najważniejszym jej elementem jest tzw. narracja storytellingowa, czyli odpowiednie budowanie więzi np. z potencjalnym klientem przez odpowiedni nacisk na słowa i ton głosu.
6
liczba głosów: 63
Każdy z nas codziennie korzysta z popularnego portalu jakim jest Facebook, dlatego też wiele firmy umieszcza tam reklamy. Facebook dodatkowo posiada możiwość ustalenia danej grupy odbiorców, dzięki czemu przedsiębiorca ma pewność, że trafi ona do klientów, którzy w większym stopniu mogą być zainteresowani zakupem jego produktu.
7
liczba głosów: 61
Instagram - jego celem od początku było publikowanie zdjęć przez użytkowników z wyjazdów, życia codziennego itp. Od pewnego czasu jest też idealną formą reklamy dla firm. Nawet przy zainwestowaniu nie wielkiej ilości pieniędzy możemy dotrzeć do tysiąca potencjalnych klientów. Reklamy publikowane są jako post sponsorowany lub przez popularne na Instagramie instastory.
8
liczba głosów: 58
 Ta forma reklamy była najbardziej popularna i przynosiła zysk gdy Internet nie był jeszcze aż tak populary - czy teraz jest nadal tak korzystna dla firm? Przeważnie otrzymaną ulotkę wkładamy odruchowo do kieszeni lub nawet jej nie czytając wyrzucamy do kosza...
9
liczba głosów: 65
W dzisiejszych czasach każdy z nas posiada swoją pocztę mailową na którą przychodzi wiele ofert reklamowych z podchwytliwymi tytułami, które mają nas zachęcić do twarcia wiadomości. Nie które z nich trafiają zwyczajnie do spamu, ale czy rzeczywiście takie reklamy, które często "zaśmiecają" naszą skrzynkę zachęcają do zapoznania się z ofertą przedsiębiorcy?
10
liczba głosów: 58
Wielu z nas ma ulubione czasopismo, które czyta z większym zainteresowaniem. Magazyny modowe, o wystroju wnętrz czy po prostu gazety lokalne. W każdej znajdziemy interesujące nas artykuły ale i reklamy, które stricte są powiązane z prasą, którą kupujemy, czyli dostosowane do naszego wieku i zainteresowań. Czy takę formę reklamy uważasz za skuteczną opcję zdobycia klientów?
?
Brakuje Czegoś? Dodaj swoją propozycję!
więcej
Najczęściej oceniane: Inne
Inne
3125 osób głosowało na to
Ile Niedziel Handlowych w miesiącu?
Inne
2331 osób głosowało na to
Najsolidniejsza marka samochodów
Inne
2188 osób głosowało na to
Najbardziej niesamowita rzeźba świata
Inne
1954 osób głosowało na to
10 najczęstszych postanowień noworocznych
Wykonanie strony WWW - Devilart