to znacznie więcej niż myślisz!
Czy chcesz poznać jego wszystkie funkcje?
Tak
Nie
Sport

Najlepsze ćwiczenie na sześciopak

   Smukła sylwetka z zarysowanymi mięśniami to marzenie niejednej kobiety i niejednego mężczyzny. Jednak osiągnięcie wymarzonych rezultatów wymaga od nas wiele wysiłku i aktywności fizycznej. Jakie ćwiczenia wykonywać, by mieć idealny brzuch? Oto lista 10 propozycji ćwiczeń na sześciopak. Łapka w górę na najlepsze ćwiczenia, łapka w dół pod tymi, które przynoszą znikome rezultaty.

   Jeśli opis to za mało, skorzystaj z filmików umieszczonych obok nazw ćwiczeń!
 

1
liczba głosów: 107
 To połączenie treningu o bardzo dużej aktywności z lekkim treningiem i przeplatanie ich. Tego typu aktywność pozwoli nam szybko spalić tłuszcz i wyrzeźbić mięśnie.
2
liczba głosów: 101
Te ćwiczenia przynoszą bardzo szybko efekty. W planie treningowym uwzględnia się 42 dni ćwiczeń, a czas treningu powinien trwać co najmniej 40 minut. Niestety trening ten niesie ze sobą wiele wad, gdyż obciąża kręgosłup.
3
liczba głosów: 105
To najbardziej popularne ćwiczenie na zgrabny brzuch. Brzuszki przynoszą efekty, jeśli są poprawnie wykonywane. Należy zwrócić uwagę na technikę wykonywania ćwiczeń. Powinniśmy także po ćwiczeniach zrobić taka sama ilość grzbietów, by wzmocnić mięśnie pleców i zrównoważyć obciążenie.
4
liczba głosów: 108
To ćwiczenie należy wykonywać leżąc na plecach. Odważnik powinien być umieszczony na biodrach i brzuchu. Ćwiczenie polega na podnoszeniu bioder i brzucha wraz z odważnikiem.
5
liczba głosów: 86
 Ćwiczenie polega na ułożeniu ud i tułowia w pozycji V, tak jak w rosyjskim twiście i powolnym opuszczaniu tych partii ciała, po czym wracamy do pozycji V.
6
liczba głosów: 90
Należy rozpocząć ćwiczenie na rękach i kolanach, a potem prostować naprzemiennie kończyny (tj. lewa ręka i prawa noga/ prawa ręka i lewa noga). Oprócz mięśni brzucha ćwiczenie wzmacnia też mięśnie pośladków i nóg.
7
liczba głosów: 81
To ćwiczenie wymaga sporej siły w rękach, z tego też względu częściej jest preferowana przez panów.
8
liczba głosów: 91
To bardzo popularne i nieskomplikowane ćwiczenie. Polega na tym, by przyjąć pozycje deski, a ciężar ciała przenieść na przedramiona oraz wytrzymać w tej pozycji od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund. Można tez wykonywać deskę ze skrętem bioder.
9
liczba głosów: 98
 Niepozorne ćwiczenie, lecz niezwykle efektywne. Należy położyć się na plecach i unieść nogi pod kątem 90 stopni, a potem wykonywać koliste ruchy nogami.
10
liczba głosów: 89
To ćwiczenie polega na ułożeniu ud i tułowia w kształt litery V i przenoszeniu ciężarka w jednej strony ciała na drugą. Rosyjski Twist wzmacnia zarówno mięśnie proste, jak i mięśnie skośne brzucha.
?
Brakuje Czegoś? Dodaj swoją propozycję!
więcej
Najczęściej oceniane: Sport
Sport
2190 osób głosowało na to
Najlepsze kluby piłkarskie wszech czasów
Sport
1989 osób głosowało na to
Najlepsi Polscy sportowcy ostatnich 20 lat
Sport
1520 osób głosowało na to
Najlepsze polskie kluby piłkarskie
Sport
Wykonanie strony WWW - Devilart