to znacznie więcej niż myślisz!
Czy chcesz poznać jego wszystkie funkcje?
Tak
Nie
Dziecko

Najlepsza forma ruchu dla kobiet w ciąży

   Aktywność fizyczna jest wskazana, niezależnie od wieku czy płci. Kobiety będące w ciąży również powinny uprawiać sport, dla swojego zdrowia oraz zdrowia dziecka. Ruch w okresie ciąży niesie ze sobą same korzyści, jeśli pamiętamy o ostrożności i regularnej konsultacji z lekarzem. Zostawcie łapkę w górę pod najlepszą propozycją i łapkę w dół pod najgorszą.

Dodano przez: MarikaM 

1
liczba głosów: 100
zmniejszają ból kręgosłupa, nie są wyczerpujące oraz zwiększają gibkość i rozciągliwość. Bardzo ważne przy tym sporcie jest zachowanie szczególnej ostrożności. Należy utrzymywać się w odpowiedniej pozycji oraz kontrolować położenie niestabilnej piłki.
2
liczba głosów: 80
pozwala się wyciszyć, odpowiednio przygotować się do porodu oraz zmniejsza ból podczas porodu.
3
liczba głosów: 88
 pozwalają się dotlenić. Korzystnie wpływają na mięśnie, stawy i samopoczucie. Ważny nie jest dystans, lecz regularność.
4
liczba głosów: 70
pływanie podczas ciąży może zagwarantować łatwy powrót do wcześniejszej sylwetki a także rozluźnia mięśnie, relaksuje, niweluje ból kręgosłupa i nóg.
5
liczba głosów: 88
 pozwala na poprawienie kondycji i ułatwienie codziennych czynności, takich jak zawiązanie sznurowadeł czy schylenie się po upuszczony przedmiot.
6
liczba głosów: 77
 idealna propozycja dla fanek biegania. Jednak nie powinien być wykonywany zbyt intensywnie. Warto zadbać o to, aby biec po równej powierzchni, nie narażając się na upadek czy potknięcie.
7
liczba głosów: 89
dzięki aerobikowi kobieta w ciąży będzie lepiej rozciągnięta i polepszy kondycję. Po ciąży łatwiej będzie jej wrócić do szczupłej sylwetki.
8
liczba głosów: 61
podobnie jak pływanie wodny pilates jest relaksujący oraz nie obciąża stawów. Ciężarnej jest o wiele łatwiej wykonywać ćwiczenia w wodzie, gdzie nie odczuwa swojego ciężaru.
9
liczba głosów: 78
 idealnie modeluje naszą sylwetki i sprawia wiele radości. Kroki taneczne w zumbie nie są skomplikowane, a poruszają każdy mięsień naszego ciała.
10
liczba głosów: 98
 o ile sama jazda na rowerze jest niebezpieczna, jazda na stacjonarnym rowerze gwarantuje równowagę. Oprócz tego w niczym się nie różni od zwykłej jazdy na rowerze.
11
liczba głosów: 2
?
Brakuje Czegoś? Dodaj swoją propozycję!
więcej
Najczęściej oceniane: Dziecko
Dziecko
1256 osób głosowało na to
Pierwszy zwierzak dla Twojego dziecka
Dziecko
1250 osób głosowało na to
Najlepsze piosenki dla dzieci
Dziecko
1097 osób głosowało na to
Jak pozbyć się kataru u dziecka.
Wykonanie strony WWW - Devilart