to znacznie więcej niż myślisz!
Czy chcesz poznać jego wszystkie funkcje?
Tak
Nie
Dziecko

Najlepsza forma ruchu dla kobiet w ciąży

   Aktywność fizyczna jest wskazana, niezależnie od wieku czy płci. Kobiety będące w ciąży również powinny uprawiać sport, dla swojego zdrowia oraz zdrowia dziecka. Ruch w okresie ciąży niesie ze sobą same korzyści, jeśli pamiętamy o ostrożności i regularnej konsultacji z lekarzem. Zostawcie łapkę w górę pod najlepszą propozycją i łapkę w dół pod najgorszą.

Dodano przez: MarikaM 

1
liczba głosów: 100
zmniejszają ból kręgosłupa, nie są wyczerpujące oraz zwiększają gibkość i rozciągliwość. Bardzo ważne przy tym sporcie jest zachowanie szczególnej ostrożności. Należy utrzymywać się w odpowiedniej pozycji oraz kontrolować położenie niestabilnej piłki.
2
liczba głosów: 80
pozwala się wyciszyć, odpowiednio przygotować się do porodu oraz zmniejsza ból podczas porodu.
3
liczba głosów: 88
 pozwalają się dotlenić. Korzystnie wpływają na mięśnie, stawy i samopoczucie. Ważny nie jest dystans, lecz regularność.
4
liczba głosów: 70
pływanie podczas ciąży może zagwarantować łatwy powrót do wcześniejszej sylwetki a także rozluźnia mięśnie, relaksuje, niweluje ból kręgosłupa i nóg.
5
liczba głosów: 88
 pozwala na poprawienie kondycji i ułatwienie codziennych czynności, takich jak zawiązanie sznurowadeł czy schylenie się po upuszczony przedmiot.
6
liczba głosów: 77
 idealna propozycja dla fanek biegania. Jednak nie powinien być wykonywany zbyt intensywnie. Warto zadbać o to, aby biec po równej powierzchni, nie narażając się na upadek czy potknięcie.
7
liczba głosów: 89
dzięki aerobikowi kobieta w ciąży będzie lepiej rozciągnięta i polepszy kondycję. Po ciąży łatwiej będzie jej wrócić do szczupłej sylwetki.
8
liczba głosów: 61
podobnie jak pływanie wodny pilates jest relaksujący oraz nie obciąża stawów. Ciężarnej jest o wiele łatwiej wykonywać ćwiczenia w wodzie, gdzie nie odczuwa swojego ciężaru.
9
liczba głosów: 78
 idealnie modeluje naszą sylwetki i sprawia wiele radości. Kroki taneczne w zumbie nie są skomplikowane, a poruszają każdy mięsień naszego ciała.
10
liczba głosów: 98
 o ile sama jazda na rowerze jest niebezpieczna, jazda na stacjonarnym rowerze gwarantuje równowagę. Oprócz tego w niczym się nie różni od zwykłej jazdy na rowerze.
11
liczba głosów: 2
?
Brakuje Czegoś? Dodaj swoją propozycję!
więcej
Najczęściej oceniane: Dziecko
Dziecko
1240 osób głosowało na to
Najlepsze piosenki dla dzieci
Dziecko
Dziecko
1085 osób głosowało na to
Jak pozbyć się kataru u dziecka.
Wykonanie strony WWW - Devilart