Wiek XXI – bez wątpienia moglibyśmy określić ten czas epoką Internetu. Pojęcie „globalna wioska” nie jest nam obce. Odległość przestaje mieć znaczenie, gdy mamy możliwość kontaktować się z bliskimi z drugiego końca świata czy oglądać nieznane dotąd miejsca siedząc przed ekranem naszego komputera, tableta czy smartfona. Na dobrą sprawę większość ludzi prowadzi życie nie tylko w realu, ale też online. Co więcej, to drugie jest niekiedy ważniejsze, ciekawsze. Czy to źle? Nie nam to oceniać. Warto byłoby się jednak zastanowić w jaki sposób wykorzystujemy czas spędzony w Internecie. Poszczególne statystyki różnią się między sobą danymi, nie mniej jednak jesteśmy w stanie wytypować kilkanaście stron, które Polacy odwiedzają najczęściej. Na pierwszych miejscach widnieją nazwy takie jak YouTube, Google, Facebook, Allegro, OLX, WP, Wikipedia, Interia i Onet. Nieco niżej w rankingach znajdują się natomiast portale: Instagram, Ceneo, CDA, Filmweb, O2, Wiocha.pl i OtoMoto. Według statystyki na marzec 2017 roku 96% polskich internautów korzystało z serwisu Google (w liczbach około 27mln osób), 83% z Facebooka (około 23 mln osób), a z YouTube 72% (co daje nam 20mln osób). Odwołując się do analiz ze strony pbi.org (Polskie Badania Internetu) dowiadujemy się, że przeciętny Polak poświęca Internetowi 2 godziny na dobę, w tym zdecydowana większość internautów używa w tym celu telefonów i laptopów. A teraz czas na Waszą opinię. Jakie portale Wy odwiedzacie najczęściej? Zapraszamy do głosowania!