to znacznie więcej niż myślisz!
Czy chcesz poznać jego wszystkie funkcje?
Tak
Nie
Inne

Najciekawszy ukryty przekaz w Logach znanych firm, zagłosuj

   Czy zastanawialiście się kiedykolwiek co tak właściwie oznaczają loga poszczególnych firm? Odpowiedzi pewnie byłyby różne, lecz większość osób nie jest świadoma, co tak naprawdę kryją w sobie te z pozoru nic nieznaczące znaczki reprezentujące znane marki.

   Głosujcie na najciekawsze według Was teorie dotyczące ukrytych przekazów w logach! Oceniajcie propozycje klikając „łapkę w górę” lub „łapkę w dół”!

1
liczba głosów: 6
 Jest to firma oferująca swoim klientom szeroki wybór najróżniejszych towarów poprzez portal internetowy. Logo zawiera napis „amazon” oraz żółtą strzałkę pod nim. Strzałka zaczyna się przy literze „a” , a kończy na „z”. Przekaz ten dotyczy szerokiej oferty sklepu oraz fakt, że na stronie Amazona możemy zakupić praktycznie wszystko.
2
liczba głosów: 6
Powstała bardzo ciekawa teoria na temat znaczenia logo, nadgryzionego jabłka, znanej firmy produkującej sprzęt elektroniczny. Dotyczy ona fonetycznego podobieństwa dwóch angielskich słów. Pierwsze z nich to „bite”, co oznacza odgryzioną część owocu, natomiast drugie to „byte”, które odnosi się do pojęcia „bajt” używanego w informatyce.
3
liczba głosów: 6
To firma produkująca ubrania, obuwie i sprzęt sportowy. Adidas wyprodukował kilka symboli oznaczających swoją markę. Najbardziej rozpoznawalnym są trzy paski. W jednym z logo zawarte są właśnie trzy paski układające się w kształt schodków lub góry. Jedna z teorii głosi, iż symbol ten odnosi się do wysiłku, który podejmujemy w codziennym życiu, ale także do wysiłku, jaki wiąże się z aktywnością fizyczną.
4
liczba głosów: 5
To skrócona nazwa marki Federal Express. Jest to jedna z najbardziej znanych firm zajmujących się dostarczaniem paczek. W logo FedEx’u między literą E a X znajduje się biała strzałka, która wskazuje na jakość i szybkość dostawy.
5
liczba głosów: 5
Jest to znana sieć supermarketów. Nazwa sklepu pochodzi z języka francuskiego i oznacza „rozdroże”. W logo marketu znajdują się dwie strzałki skierowane w przeciwne strony, które symbolizują nic innego, jak wspomniane wyżej „rozdroże”.
6
liczba głosów: 5
To firma produkująca głównie samochody. Jednakże w przeszłości BMW produkowało również sprzęt lotniczy. Tych czasów wywodzi się oryginalne logo prezentujące koło podzielone na cztery części na przemian białe i niebieskie. Ten symbol oznaczać miał śmigło helikoptera na niebie.
7
liczba głosów: 5
Jest to marka samochodów. Znane logo przedstawia cztery nachodzące na siebie okręgi. Oznaczają one cztery firmy zakładające koncern Audi, które zjednoczyły się.
8
liczba głosów: 6
To popularna przeglądarka internetowa. Pomimo sugerującej nazwy, nie każdy wie, że w logo znajduje się ognisty lis. Ikona na pozór wygląda jak planeta otoczona płomieniem.
9
liczba głosów: 6
Logo Tour de France zawiera w sobie wizerunek kolarza jadącego na rowerze. Istotny jest również fakt, że jedno koło od wspomnianego roweru ma kolor żółty. Pojawiło się kilka teorii wyjaśniających dobór koloru, jednakże najbardziej prawdopodobna wydaje się być ta mówiąca o tym, że żółte koło oznacza słońce świecące nad Francją.
10
liczba głosów: 5
Jest to niemiecka marka czekoladowych batoników. W logo znajduje się grafika góry, na której możemy dostrzec niedźwiedzia. Nawiązuje on do nazwy miasta (Berno), w którym produkowane są te smakołyki.
?
Brakuje Czegoś? Dodaj swoją propozycję!
więcej
Najczęściej oceniane: Inne
Inne
3165 osób głosowało na to
Ile Niedziel Handlowych w miesiącu?
Inne
2466 osób głosowało na to
Najsolidniejsza marka samochodów
Inne
2190 osób głosowało na to
Najbardziej niesamowita rzeźba świata
Inne
1968 osób głosowało na to
10 najczęstszych postanowień noworocznych
Wykonanie strony WWW - Devilart